Új történet


Tengermély tiszteletem az olvasóknak!

Sokat gondolkoztam azon, hogy a Társak után mi legyen a következő alkotásom, amivel megörvendeztethetem a nagyérdeműt. Az életút regényeknek még nem mertem nekifogni, mert nem éreztem magam elég felkészültnek a feladatra, ezért elkezdtem kutakodni az internet végtelen képgyűjteményeiben. Hosszas keresgélést követően rátaláltam erre a képre, ami meghozta az ihletet.
A következő írásom egy burokban nevelkedett lány életének változását fogja bemutatni, ami kivételesen nem csak egy - tőlem megszokott - rövid novella lesz, hanem egy több fejezeten átívelő történet.
Az olvasók végigkövethetik majd a főhős lelki összeomlását, hogy a romokból újjászületve leküzdhesse az útjába kerülő akadályokat, és könyörtelenül érvényesíthesse a saját akaratát.
Remélem sok rendszeres olvasója lesz a történetnek, és alkalomadtán kapok némi visszajelzést is majd.

Addig is további jó olvasást a blogomon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

League Of Legends Pointer